benzinen relais

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
lauwie
Forumgebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2018, 08:56

benzinen relais

Bericht door lauwie »

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een honda shadow vt 700 c
nu heb ik hem pas geleden voorzien van een nieuwe accu.
op dat moment startte hij goed maar toen ik een rondje ben gaan rijden hield hij erg in tijdens het rijden, maar als ik rustig gas gaf, dan pakte hij hem op. Na enige tijd is de motor er mee gestopt en toen ben ik gaan zoeken. Ik heb een andere relais geplaatst en hij startte weer toen ik echter een klein proef rondje ben gaan rijden kwam ik niet ver ik dacht misschien dan toch de benzinepomp ik heb een revisie kit gekocht en weer aan gesloten maar helaas de benzine pomp doet het maar heel af en toe.

kan iemand mijn misschien helpen of van tips voorzien

groeten Ricardo
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 956
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: benzinen relais

Bericht door Ro1967 »

De benzinepomp draait niet constant, kijk eens of je hem via het contact kunt schakelen door het relais door te verbinden, als de pomp tegendruk krijgt stopt hij met pompen, dus hij zal niet door blijven draaien. Mocht dit werken is waarschijnlijk toch het relais kapot.
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
lauwie
Forumgebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2018, 08:56

Re: benzinen relais

Bericht door lauwie »

ik heb een andere pomp gekocht maar die krijg ik niet via mijn relais kan ik hem ook via een andere manier aan sluiten is gewoon een plus en min als ik hem via mijn licht pak loop hij wel constant of moet er altijd een relais tussen of mag de pomp constant lopen
Plaats reactie