Andries schreef:Ik zou liever een onafhankelijk meetteam willen zien die meet volgens de vastgelegde richtlijnen.
De Politie kan dan een meetdag organiseren zonder verdere consequenties als het geluidsniveau te hoog is maar op elke motor zit nog steeds een kenteken en dat is snel ergens genoteerd.
Dat kan maar is erg duur omdat je dan een rollenbank moet hebben.
Er moet dan nl op toerental enz gemeten worden, vervolgens heb je daar weinig aan omdat dit ook een momentopname is, van de huidige situatie.
BTW
Deze info heb ik van een gespecialiseerd bureau
http://www.geluidmeter.nl/ heeft me terug gebeld, een redelijke meter klasse II tot 130 Db (meer dan genoeg) kost 105 euro incl. btw en verzendkosten.
Dit bureau kan ook komen meten met klasse I apparatuur, voor 85 euro ex btw incl apparatuur, en kunnen dan een soort van certificaat afgeven van de meting, maar als al eerder aangegeven dat zijn echt moment opname's
Als e.e.a.interessant is kan de club kontakt met ze opnemen via de site, daar staan ook telefoonnummers op.
Tsja, dat hek. Daar werd ik ff niet blij van niet. De beruchtte samenloop van omstandigheden zal ik maar zeggen. De dag er voor was dat hek kapot. Daar is een monteur voor geweest en die heeft het hek weer aan de loop gekregen. Zo ver helemaal toppie. Ben ik klaar met mijn werk, rij ik naar dat hek toe, dat gaat open. Op het moment dat het hek ongeveer 90 cm open was, heb ik gas gegeven want daar pas ik wel door. Op het moment dat ik bij het hek ben, slaat de motor af en op dat moment gaat dat hek dicht. Dat hek moet normaal helemaal open gaan en dat is ruim 3 meter, maar nu slechts 1 meter . Dus ik sla op de zwarte balk, want dan moet het hek stoppen en weer open gaan maar dat hek bleef op mij af komen en had op dat ogenblik mijn voorwiel te pakken. Ook stond ik voor het oog en in de lus die onder het wegdek ligt. Het hek drukte de motor tegen de staander en kon niet meer verder. Toen kwam er onder de beschermkap van de motoraandrijving wat zwarte rookwolkjes. De motor stond klemvast en ik kon zo afstappen. Ik heb de kap open gemaakt om de electromotor vrij te geven, maar de hendel zat muurvast. Een collega heeft het bedrijf gebeld die het hek "gemaakt" had en binnen 20 minuten stond er een monteur aan de andere kant van het hek maar kon er niet in. Hij heeft me door het hek gereedschap aan gegeven om die electromotor van de sokkel te halen. Toen die los was kon het hek helemaal open. Nadien bleek dat de storingsmonteur alle beveiligingen had uitgeschakeld om het hek weer gangbaar te maken. De schade viel wel mee. Scherm kapot, lekke keerring van een voorpoot, en het stuur stond een tikkie scheef. Voor de rest niets. De garage heeft voor de zekerheid nieuwe lagers in het wiel en balhoofd gegooid, in de poten nieuwe keeringen geplaatst en een nieuw scherm geplaatst. De rekening is naar het storingsbedrijf gestuurd en netjes betaald.
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005
markel schreef:Op mijn pijpen staat dus niks aangegeven.
Dus dat met die DB killers dat gaat nie goed komen nie, ????
PS
Jij maakt nogal 's wat mee he Te@h, ik zag de foto's op je profiel, die tussen dat hek, wat gebeurde daar nou ????
Nee hoor gewoon een off topicantwoord
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005
De eerste regiorit bij jou in de buurt is op 15 Maart, Verloreneind 1 West Beemster. Verzamelen vanaf 10.00 uur. Moet je je wel even melden bij de regiocomm. Peter of Linda.
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005
ze horen je teminste wel aankomen en daardoor kan een ongeval voorkomen worden.
je kunt het ook anders zien wat kost zo bekeuring met open uitlaten bv 130db ?????????????????????????????????????????????????:?:
ben daardoor van plan om er andere pijpen onder te zetten.