knipperlichten

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
Hunter

knipperlichten

Bericht door Hunter »

Hallo Honda rijders,
ik zou graag als ik mijn knipperlichten vergeet uit te zetten er tijdens het richting aangeven een geluidje via mijn tomtom rider,of via mijn cardo scala rider doorgegeven zou kunnen worden,heeft iemand van jullie zo iets ooit aan de hand gehad en weet een oplossing??
Alvast bedankt voor het meedenken.
Gebruikersavatar
Dino
Shadow Motorclub leden
Berichten: 259
Lid geworden op: 25 dec 2006, 11:28
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: knipperlichten

Bericht door Dino »

Had bij mijn Gold Wing vroeger zo'n pieper op de knipperlichten. Vond het mega irritant. Zeker als je wst langer bij de stoplichten staat. Heb toen nog wel geprobeerd met een snelheids signaal de pieper alleen te laten piepen als je reed, maar dat is toen niet gelukt.
sempre idem, sempre penis
Gebruikersavatar
knutsel
Shadow Motorclub leden
Berichten: 1858
Lid geworden op: 19 dec 2006, 19:12
Locatie: Dieren

Re: knipperlichten

Bericht door knutsel »

kan wel. sluit hem aan tussen de plus van links en de plus van rechts.
maar zeker irritant
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Gebruikersavatar
Te©h
Shadow Motorclub leden
Berichten: 2286
Lid geworden op: 18 dec 2006, 21:35
Locatie: Utereg aan zee

Re: knipperlichten

Bericht door Te©h »

Op een Kawa die ik vroeger had, gingen de richtingaanwijzers na 2 minuten vanzelf uit. Zal wel gewerkt hebben met een condensator of een bi- relais.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
cpo

Re: knipperlichten

Bericht door cpo »

Ik heb zelf een vn750 gehad (totdat het blok het begaf) en dat systeem was super. Als je stil stond bij het stoplicht bleef hij knipperen maar zodra je optrok en snelheid maakte, ging hij vanzelf weer uit.

Dat mis ik wel op mn vt1100, maar qua motorblok/uiterlijk zou ik niet meer willen ruilen :-)

Chris
Plaats reactie