Uitlaat VT1100C '95

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
Volks'Life

Uitlaat VT1100C '95

Bericht door Volks'Life »

Hoi,

In de zoektocht naar een leuke uitlaat ben ik de Vance&Hines Cruzer tegen gekomen.
Wat zijn de ervaringen met deze uitlaat?
Zijn er enigszins gelijkwaardige alternatieven?
Betaalbaar adres voor de aanschaf?
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 962
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Uitlaat VT1100C '95

Bericht door Ro1967 »

Zelf geen ervaring met de crusers, wel met de straightshots van v&h, bevielen mij prima. Let wel op bij aanschaf dat je ze voor de vt 1100 c1 neemt, de vt 1100 c2 is namelijk ook vanaf 1995 gemaakt.
Je zou eens contact kunnen opnemen met http://www.prdcustoms.nl wie weet heeft die iets moois liggen voor je ,staat het niet op de site mail of bel even, hij kan veel leveren en niet alles staat op de site.
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Gebruikersavatar
ShadowForever
Shadow Motorclub leden
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:24
Locatie: Nijmegen ... Motoren:[VT700C 1984/ VT750C2 Spirit 2007]/ NC750X / VTX1300C
Contacteer:

Re: Uitlaat VT1100C '95

Bericht door ShadowForever »

Heb al 7 jaar Cruzers onder mijn VT750C2 Spirit en ben er nog steeds erg tevreden over.
Op YT staan wel videos als je in het vette geluid geïnteresseerd bent. Ken geen goedkope adresjes, maar daar kan Google je vast verder helpen.
Maurice
Verkeersbegeleider nr. 16

Regio biker 2019

"Welkom in ONS Midden"
Volks'Life

Re: Uitlaat VT1100C '95

Bericht door Volks'Life »

Update...
Een paar weken terug heb ik in Staphorst een V&H Classic II opgehaald. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van het serieuze geluid van deze uitlaat. Mijn buurman laat het nu iig uit zijn hoofd om "2 Koffie!" te roepen :mrgreen: :mrgreen:
Philip

Re: Uitlaat VT1100C '95

Bericht door Philip »

Ik zet maar in dit topic de vraag, kon niet direct ander topic vinden. Ik twijfel nog of ik mijn dempers uit de standaard uitlaten wil halen van mijn VT1100 C2. Het huidige geluid vind ik te soft. Na luisteren op Youtube filmpjes kom ik niet echt verder. Heeft iemand enig idee hoeveel Db ze produceren als de dempers eruit zijn. Zelf gebruik ik een Db App op mijn telefoon. Meter afstand en een hoogte van 1.5 meter schijnt de regel te zijn.
Philip

Re: Uitlaat VT1100 C2 1998

Bericht door Philip »

Mede door enthousiaste mede Shadowrijder/Forum lid Henk, heb ik de knoop doorgehakt. Heb filmpje op Youtube gezet van het verwijderen. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van rondhouten stukjes om goed te kunnen centreren.

https://youtu.be/iWLzmHMuyIM
Plaats reactie