Rubberen spruitstukken carb vt700c

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
Faxanadu
Forumgebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:17

Rubberen spruitstukken carb vt700c

Bericht door Faxanadu »

He daar
Net nieuw hier en zal maar gelijk met de deur in huis vallen.heb een vt700c 86'er die een jaar of 7 heb stil gestaan. loop zoals verwacht tegen de eerst problemen aan.de carbs zijn eraf gehaald en ultrasoon gereinigd das al mooi. maar de rubber spruitstukken zijn hard en de bovenste (grotere gebogen) zijn gescheurd.na hard zoeken nog weinig gevonden maar wat ik wel nog tegen kwam was die voor de vt750c maar weet niet welke carbs er op zitten en of ze passen op mijn 700.iemand daar ervaring mee. Of zijn ze in het uiterste geval op te lappen.

mvg en alvast bedankt
Daniël vd linden
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Rubberen spruitstukken carb vt700c

Bericht door Ro1967 »

Rubbers in warm water doen wil nog wel eens helpen om deze weer werkbaar te krijgen, de onderste rubbers heb ik toen ik ze nodig had besteld via www.cmsnl.com besteld. De bovenste die in het luchtfilter zitten waren bij mij nog goed.
Je kunt eens contact opnemen met www.woesthoff.nl wie weet heeft hij nog een goed setje rubbers 2e hands liggen.
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Faxanadu
Forumgebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:17

Re: Rubberen spruitstukken carb vt700c

Bericht door Faxanadu »

Ok super ga ik gelijk is kijken ...gek genoeg vind ik genoeg aanbod van de onderste (lage model) .ook nog nieuwe, maar de bovenste (verlopend met knik) niets.zal ze idd ook is weken. en zag al wat rubber reparatie goedjes mocht ik toch niets meer kunnen krijgen.
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Rubberen spruitstukken carb vt700c

Bericht door Ro1967 »

Ik zag net op facebook dat Woesthoff een vt 700 binnen heeft gekregen die gedemonteerd wordt :wink:
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Faxanadu
Forumgebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:17

Re: Rubberen spruitstukken carb vt700c

Bericht door Faxanadu »

He ro
Bedankt voor de oplettendheid maar daar kwam ik toevallig ook op terecht.zag um voorbij komen.
Ik helemaal happy gebeld en ja hoor ze waren hem net aan het demonteren en ze zaten er nog op.ik gelijk vrij gevraagd vanmiddag, en dacht voor ik een uur in de auto ga zitten voor de zekerheid vragen of ze nog goed waren.en dat ging ze navragen ....hebben ze ze bij het demonteren het spruitstuk gescheurt :( ...flink balen dus.

Maar vroeg ik me af of die van de vt750 er ook niet op passen aangezien die fiets op die iets grotere cillinder na het zelfde zijn of hebben die toch een iets andere opbouw.zag dat ze bij zoekresultaten nog wel is tegelijk genoemd worden.
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Rubberen spruitstukken carb vt700c

Bericht door Ro1967 »

Wat mij ooit ter oren is gekomen dat de motoren het zelfde zijn, de cilinderinhoud verschild maar dit heeft te maken met een wijziging in de belasting in Amerika, onder de 700cc (de 700 shadow is 699cc) betaalden ze veel minder dan boven de 700cc, daarom zouden ze de cilinderinhoud aangepast hebben. Het zelfde is het geval met het type 84-85 een 700 en een 750 uitvoering maar de meeste onderdelen passen op beide motoren
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Plaats reactie