Oververhitting brandstofpomp?

Moderators: knutsel, Hillywood

Gebruikersavatar
HiHat
Shadow Motorclub leden
Berichten: 139
Lid geworden op: 04 feb 2009, 12:58
Locatie: Wijk bij Duurstede

Oververhitting brandstofpomp?

Bericht door HiHat »

Lieve mensen,
Nu heb ik al de nodige ervaring met de 1100 als het gaat om de brandstofpomp. Heb bij mijn '86er en de '85er de pomp door verbonden staan. Helaas afgelopen weekend toch een hoop gezeik met de pomp op de '85er gehad...

Ik ben afgelopen weekend met een vriendengroep naar Frankrijk geweest om wat bochten te draaien. Nu heb ik echter 4 keer stilgestaan met een brandstofpomp die niet wilde werken... Deze de eerste keer gelijk doorverbonden, maar de keren daarna lag het niet aan de spanning of de aansluiting...

De vraag waar ik nu mee zit is het volgende... Kan een brandstofpomp stoppen als deze te warm wordt? :?:
Iedere keer dat hij er mee kapte reden we langzaam in 20+ temperaturen. Als ik de pomp liet afkoelen (onder andere met een natte lap) deed hij het weer normaal.

Plan is nu of de pomp vervangen/ reviseren of afdekkap vervangen door een koeler.

Ben benieuwd wat jullie gedachte is als het over brandstofpomp gaat die mogelijk te warm wordt en wat jullie zouden doen om het op te lossen.
Central Division

Ik heb nog verschillende onderdelen liggen van een 1100 uit '85/ '86
Plaats reactie