Ben in het bezit van een geweldige Honda VT500 shadow 1984 net gekocht, heerlijk mee gereden en opeens ik bekijk hem goed een rare streep op me band, denk huh even verder zoeken, nu kom ik erachter dat de achterband tegen de cardan ass aan slijt. Nou ja , als ik hem op de bok zet en rond draai, draait die perfect rond, maar op 1 of andere manier komt die ook er tegen aan, aan de band te zien, weer op de bok gezet en alles gecontroleerd op speling, achterband heb geen enkele speling en er is geen enkele speling te vinden Heel vreemd, snel advertentie gezocht van degene waar ik hem gekocht heb, foto's bekeken en jahoor daar heeft die de streep ook, chips niet gezien bij het bekijken en testrit ervan, dacht er even over na, maar natuurlijk hartstikke enthiaushast een mooie honda Shadow , lekker snel gehandeld flink wat van de prijs afgepraat en gekocht en nu zit ik hier even mee, jammer... maar helaas. het is en blijft honda dus ben nog positief en het zal vast op te lossen zijn

PS ik noem het cardan ass, het is geloof ik de achterbrug ? en oja de band maat is 130/90/16 merk barracunda
Vreemd bijlagen doen het niet.... kan geen foto's er bijzetten dan komt er een foutmelding:
Fout
Sorry, het bijlagenlimiet van het forum is bereikt.
Voor foto's kunt u hier even kijken: https://www.motor-forum.nl/threads/acht ... an.439695/