Nieuw lid

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
RichardR
Forumgebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2019, 08:48

Nieuw lid

Bericht door RichardR »

Mijn naam is Richard Roolvink en ben woonachtig in Vriezenveen gemeente twenterand.
Sinds kort ben ik in het bezit van een honda shadom vt 800 CJ, deze motor is heel erg weinig op gereden de laatste tijd en heeft een tijd 1 jaar stil gestaan.
Ik ben me aan het orienteren en informeren over hoe en waar informatie of hulp weg te kunnen halen.

Wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing voor mijn honda?

Ik heb verse benzine erin gegooid en de bougies schoongemaakt vanwege dat de motor inhoud en tijdens een rit bij bepaalde toeren onregelmatig loopt en bij naderen kruispunt of wat ook met terugschakelen afslaat tenzij ik gas bij geef tijdens het remmen.

Wie kan mij hierin informeren of tips geven wat te doen? zelf ben ik niet technisch maar zou graag wel lekker willen gaan toeren zonder dit probleem.
Henri
Shadow Motorclub leden
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jan 2007, 22:36
Locatie: Veenendaal

Re: Nieuw lid

Bericht door Henri »

Hallo Richard welkom. Ik denk dat je je vraag moet stellen op het forum bij Shadow Techniek.

groet Henri
Doede van der Bij
Shadow Motorclub leden
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 okt 2016, 09:35
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Doede van der Bij »

Welkom Richard bij onze club.
Bij de regio Noordoost kun je zien wanneer de regio ritten zijn. We hopen je dit jaar op 1 van de regio ritten te verwelkomen.
Regio commissaris NoordOost
Doede van der Bij
noordoost@shadowmc.nl
Mobiel 0629269533

Massage brengt lichaam en geest in balans.
Gebruikersavatar
DanielleV
Bestuur
Berichten: 162
Lid geworden op: 19 dec 2006, 11:40
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door DanielleV »

Hoi Richard,
Welkom hier op het forum. Ik weet niet of je inmiddels al antwoord heb op je vragen, zoek anders Knutsel even op in het zoekvenster, hij kan je vast verder helpen.
Succes!
(alias Spetter)
Met de vetste 600 van de club!
Plaats reactie