Wedergeboorte

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
67-RSC
Forumgebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2020, 21:14

Wedergeboorte

Bericht door 67-RSC »

Beste leden,

Na 24 jaar ben ik weer een trotste bezitter van een VT-800! :)
Ik 1996 heb ik noodgedwongen afscheid moeten nemen en sinds 2 weken (3 april) heb ik er weer één in mijn armen mogen sluiten ;-)
Mijn dochters (17 & 15) zijn er ook helemaal weg van en de afgelopen weken heb ik al meer dan 1.000 mls gereden...

Mijn eerste VT-800 was volledig aangekleed. Deze is "helaas" kaal.
"Helaas" is bewust tussen aanhalingstekens, omdat deze motor bij een liefhebber vandaan komt (Hij heeft zelf een kleine 20 motoren in zijn bezit en onderhoudt ze ook zelf)
Hij heeft de motor helemaal gestript, alle brandstof- en olieslangen vervangen, zodat ze bestand zijn voor de huidige brandstoffen en oliën.
Hij heeft zelfs de carburateur ultrasoon gereinigd. Bij de proefrit reed zij dan ook als een zonnetje...
(Ik heb een doos met de oude onderdelen als relikwie meegekregen)

Ik heb er inmiddels zelf een windscherm, een sissybar en een bokstandaard opgezet, maar ik mis nog een valbeugel en eventueel beugels voor zijtassen.
Nu is dus gelijk mijn vraag: Hoe kan ik aan die laatste twee artikelen komen?
Dat schijnt nogal een dingetje te zijn zij diverse handelaren en bijvoorbeeld Marktplaats...

Een andere vraag is: "Is er een mogelijkheid om aan de sissybar een bagagerek te bevestigen?"

Ik hoor/lees graag wat de mogelijkheden zijn.

Hartelijke groet,
Rufly Camonier
(Arnhem)
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 962
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Wedergeboorte

Bericht door Ro1967 »

Welkom op het forum, neem voor onderdelen eens contact op met Woesthoff in brummen.
Verder verwijs ik je voor vragen naar het technische gedeelte van het forum zodat we het overzichtelijk kunnen houden op het forum :wink:
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Plaats reactie