koppelingsproblemen shadow 1100 van 1986

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
jurgen001
Forumgebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2020, 05:43

koppelingsproblemen shadow 1100 van 1986

Bericht door jurgen001 »

Heb onlangs alles in mijn koppelingscilinder vervangen , heb er even kunnen mee rijden maar nu blijft mijn koppeling hangen de hendel kan ik niet volledig meer indrukken , wat zou het problem kunnen zijn . Ik heb ook geen druk op mijn hendel .


Oke heb terug druk op mijn koppelingshendel , nu het volgende problem als ik mijn moto op zijn dubbele poot zet en hem in 1ste 2de of 3de leg is er geen reactive mijn wiel draaid niet mee blijft gewoon stil , aan wat zou dit kunnen liggen , lig het aan die platen , tandwielen of messchien mijn cardanas ? Is er iemand hier in de group die me zou kunnen helpen aub .
Grt
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 956
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: koppelingsproblemen shadow 1100 van 1986

Bericht door Ro1967 »

lijkt erop dat de platen blijven hangen, dus je koppeling komt niet vrij. Heb je alles goed in elkaar gezet? Toevallig een oliewissel gedaan van de motorolie? Ik zou wat ik los heb gehad nogmaals los maken en dat controleren of het allemaal goed zit.
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
jurgen001
Forumgebruikers
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2020, 05:43

Re: koppelingsproblemen shadow 1100 van 1986

Bericht door jurgen001 »

ik heb enkel de koppelingscilinder losgemaakt om die rubbers te vervangen anders niks losgemaakt vond het raar heb er een paar kmmee kunnen rijden en plost was het gedaan . Ik zal deze week de koppelingsplaten eens bekijken en desnoods vervangen .
Plaats reactie