Broeder Mark meldt zich.

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
Broeder Mark
Forumgebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2023, 02:22

Broeder Mark meldt zich.

Bericht door Broeder Mark »

Beste mensen,

Mag ik mij bij deze melden: ik ben Mark, 51 jaar oud en verpleegkundige in de acute psychiatrie. Een jaar of 30 geleden heb ik al wat motorrijlessen gehad, maar als arme student kon ik dat niet doorzetten. Sinds twee maanden heb ik een elektrische leaseauto (een Peugeot e-206 GT) en ik merk dat ik krap in de kilometers kom te zitten. Of ik moet erg op de kilometers letten, of ik ga bijbetalen, of ik ga een leuke manier verzinnen om extra kilometers te maken.

Zodoende kwam de motorfiets weer onder mijn aandacht en ben ik mij gaan oriënteren. Op een gegeven moment kwam ik een heel mooie bobber tegen op de basis van een Honda VT600 1992. Ik nam contact op met de koper. Hij had ooit een motorfiets in mijn dorpje gekocht, dus hij was ervan overtuigd dat het zo moest zijn. Ik heb niets met dergelijke spirituele overtuigingen, maar als het in mijn voordeel is: prima! :)

Het is een strakke bobber antraciet/zwart. Hij heeft nu helemaal geen achterspatbord, dat wil ik toch wel. Knipperlichten zijn led en erg minimaal, dat mag wel wat duidelijker. Ik heb de motor begin april opgehaald uit Zuid-Limburg. Dat was een pittig ritje met een bus en aanhangertje in stortbuien door het Ruhrgebied terug naar de Achterhoek.

Ondertussen staat de motor in mijn schuur en ben ik bezig met rijlessen. ;)

Het is wat het is. Ik ben hier vooral voor het delen van ervaringen en ideeën en een beetje gezelligheid. Als ik door heb hoe ik foto's moet plaatsen, zal ik dat doen.

Groet, Mark
Gebruikersavatar
kcid1100C
Bestuur
Berichten: 275
Lid geworden op: 11 sep 2008, 16:23
Locatie: Reeuwijk

Re: Broeder Mark meldt zich.

Bericht door kcid1100C »

Welkom Mark.

Je bent al geslaagd voor de motor, nu nog slagen voor je rijbewijs.

Kom dan eens meerijden!
Gids, hesje 1

Voorzitter Shadowmotorclub
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 956
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Broeder Mark meldt zich.

Bericht door Ro1967 »

Welkom Mark, de achterhoek is een mooie omgeving om van het motorrijden te genieten, ik rij er regelmatig :wink:
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Gebruikersavatar
DanielleV
Bestuur
Berichten: 162
Lid geworden op: 19 dec 2006, 11:40
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Contacteer:

Re: Broeder Mark meldt zich.

Bericht door DanielleV »

Leuk Marc! Veel plezier bij het lessen.
(alias Spetter)
Met de vetste 600 van de club!
Plaats reactie