Voorstellen

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
ADBshadow600
Forumgebruikers

Voorstellen

Bericht door ADBshadow600 »

Hi,
Ik woon in den Haag en rijd een Honda Shadow VT600 uit 1992 (pc21).
De motor is in behoorlijk gebruikte staat, ik probeer die rijdend te houden tegen zo laag mogelijke kosten want grote bedragen investeren vind ik m eerlijk gezegd niet meer waard. Dat wil niet zeggen dat de motor geen waarde heeft want ik rijd bijna dagelijks met veel plezier, woon-werk verkeer en recreatief, het hele jaar door.
Ik begon met zeer weinig kennis en vind het leuk om steeds meer te leren over deze motor. Ik heb daardoor het gevoel dat ie steeds meer van mij wordt.
Ik kom nu wel soms probleempjes tegen waar ik lastiger oplossingen voor vind. Ik heb een Haynes boek, gebruik YouTube en ik lees hier op het forum nuttige adviezen. Zo heb ik tot nu toe steeds wel een fix voor issues kunnen realiseren.
Ik heb ondertussen zelf de koppelingsplaten, gaskabel, stator, startmotor en regelaar vervangen.
Ik hoop met o.a. jullie ervaringen en onze gezamenlijke kennis nog lang te kunnen rijden op deze fiets. Uiteraard zal ik mn best doen om ook iets aan de community te geven, hoewel mijn kennis vergeleken met sommigen hier nogal basis is ;)
sea-gull
Shadow Motorclub leden

Re: Voorstellen

Bericht door sea-gull »

Welkom op het forum.
Er is hier genoeg te vinden hoor om te sleutelen
Regio commissaris Zuidwest
Hans Willemse
zuidwest@shadowmc.nl
Mobiel: 0683198777
Ro1967
Moderators