Beste techneuten, ik heb een Honda VTX 1300s uit 2003 met een vervelende kwaal… Als de motor koud is is starten geen probleem, maar na een ritje ergens stoppen en dan weer verder na een kwartiertje gaat niet lukken. Heb dit nu voor de derde keer achtereen moeten ervaren. Na een uurtje of twee start de motor weer en kan ik verder.
Iemand een idee waar ik dit zou moeten zoeken?
Accu en laadspanning zijn door de garage gecontroleerd en waren goed!
Mijn dank alvast! Groet Ronald
Niet starten na warme motor
Moderators: knutsel, Hillywood
-
Ronald1968
- Forumgebruikers
-
Lady shadow
- Forumgebruikers
Re: Niet starten na warme motor
Ronald ik heb het zelfde probleem, jammer dat er geen reacties staan, ik heb een vt700 1984, mocht je info hebben, graag.
Succes
Succes
-
Ronald1968
- Forumgebruikers
Hi Lady Shadow, nadat het volgens de motorgarage eerst een vacuüm probleem was, en was opgelost bleef het probleem! Toen bleek het een defecte brandstofpomp, ook dit verholpen maar het probleem bleef…
De motor ruikt overmatig naar brandstof en dikke zwarte rook, ook zonder choke en bedrijfswarm…
Ik heb in de drie maanden dat ik deze motor in mijn bezit had zo’n vier keer langs de weg gestaan…
Ik heb gelukkig een goede afsluiting met de motorzaak kunnen treffen. Zij hebben de motor teruggenomen en de aankoop ongedaan gemaakt.
Het is niet de oplossing voor jouw probleem helaas! Groet Ronald
De motor ruikt overmatig naar brandstof en dikke zwarte rook, ook zonder choke en bedrijfswarm…
Ik heb in de drie maanden dat ik deze motor in mijn bezit had zo’n vier keer langs de weg gestaan…
Ik heb gelukkig een goede afsluiting met de motorzaak kunnen treffen. Zij hebben de motor teruggenomen en de aankoop ongedaan gemaakt.
Het is niet de oplossing voor jouw probleem helaas! Groet Ronald
Als je benzine ruikt en dikke zwarte rook ziet lijkt het erop dat hij verzuipt, dus teveel benzine krijgt. Jammer dat je inmiddels alweer afscheid heb moeten nemen van de vtx.
Bij een oudere Shadow kan het meer oorzaken hebben, is er al iets geprobeerd ,gedaan zoals bijv. Carburateurs reinigen?
Bij een oudere Shadow kan het meer oorzaken hebben, is er al iets geprobeerd ,gedaan zoals bijv. Carburateurs reinigen?
Groet Ro
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden