Koplamp

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
zilver

Koplamp

Bericht door zilver »

De koplamp van mijn shadow VT 700 bj 86 is er mee opgehouden op de volgende wijze, als ik start brand de lamp normaal (is een amerikaanse uitvoering) echter bij het bedienen van de koppeling gaat de lamp uit.
ANWB is 2 uur aan het zoeken geweest maar komt er niet uit!!
Wie helpt me????
Zilver
Gebruikersavatar
Te©h
Shadow Motorclub leden
Berichten: 2286
Lid geworden op: 18 dec 2006, 21:35
Locatie: Utereg aan zee

Re: Koplamp

Bericht door Te©h »

Vreemd. links loopt alleen de schakeling van dim/grootlicht, richtingaanwijzer en op de koppelingshandel werkt een schakelaartje als beveiliging tegen het starten als het blok in de versnelling staat. Als je de motor start, gaat dan ook de koplamp uit? Want dat moet namelijk wel. Als dit niet gebeurt, denk ik dat beide kabels zijn omgewisseld.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
zilver

Re: Koplamp

Bericht door zilver »

Tech, bedankt voor de reactie ga dit eerst eens even controleren. Zilver
zilver

Re: Koplamp

Bericht door zilver »

Tech, na controle blijkt dat de koplamp niet brand bij het op contact zetten, wel de richtinglampen voor bij het inknijpen van de koppelingshendel gaat de koplamp branden. Na het starten geen koplamp maar richtingaanwijzers werken. Het omdraaien van de stekkers bij koppeling geeft geen verandering.
Na het loshalen van de afdekking achter de koplamp lag er een stekker los na wat gezoek gevonden waar deze hoorde en alles werkt weer!
Nogmaals bedankt voor je reactie
. Zilver
Plaats reactie