Stand rubbers carburateurs vlx 600 '88

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
Roadcrew

Stand rubbers carburateurs vlx 600 '88

Bericht door Roadcrew »

Hallo allen, ik ben nieuw hier en bezig met een vlx 600 uit 88. Ik krijg met geen mogelijkheid de carburateur recht geplaatst. De rubbers waarin zij op de cilinders zitten hebben een markering en op de cilinders zit ook een verhoging. Als ik de uitlijn hellen de carbs nog steeds naar links.. Wellicht zie ik iets kleins over het hoofd, maar weet iemand de stand van deze rubber, zodat ik de carbs recht kan monteren? Alvast dank, grtz Dan
Gebruikersavatar
Te©h
Shadow Motorclub leden
Berichten: 2286
Lid geworden op: 18 dec 2006, 21:35
Locatie: Utereg aan zee

Re: Stand rubbers carburateurs vlx 600 '88

Bericht door Te©h »

Moffen omwisselen.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
Roadcrew

Re: Stand rubbers carburateurs vlx 600 '88

Bericht door Roadcrew »

Hallo Tech, daar was ik idd nog niet opgekomen, ik ga het lig proberen. Maar de moffen zijn volgens mij identiek. Ik hoopte dat iemand kon zeggen of ik de twee uitstekende markering? stukjes moest uitlijnen met de verhoging op de cilinder...
Gebruikersavatar
knutsel
Bestuur
Berichten: 1858
Lid geworden op: 19 dec 2006, 19:12
Locatie: Dieren

Re: Stand rubbers carburateurs vlx 600 '88

Bericht door knutsel »

de carburateur hoort iets scheef te zitten op een 600. kijk eens bij microfiches online, of ronnies mailorder. daar kun je zien hoe ze horen
René
Biker of the year 2012
http://pcayefvf.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkeersgeleider nummer 18
landelijk coördinator
welkom in ons midden
Plaats reactie