nieuwe pijpjes!

Moderators: knutsel, Hillywood

Plaats reactie
Bob_VT1100
Shadow Motorclub leden

nieuwe pijpjes!

Bericht door Bob_VT1100 »

Aangezien er niet zoveel after market uitlaten verkrijgbaar zijn voor mijn '86 shadow 1100 op de universele types na maar eens gaan rond snuffelen op het internet. Dan kan ik ook iets samenstellen wat ik zelf mooi vind.

Een paar pijpjes een paar pasbussen, db killers een slijptol en wat tijd verder is dit het resultaat geworden.

Geluid is hard op het gas maar valt netjes weg tijdens het cruizen op gelijke snelheid. Ook snelweg is goed te doen (weet niet hoe het is voor de mensen achter mij)

Alleen nog even afstellen en het is weer klaar. Aangezien ik daar zelf niet zoveel kaas van heb gegeten ga ik volgende week even bij mijn vaste adres langs en zal het voor een 40 euro weer klaar zijn.

Zondag ben ik er ook bij en dan wordt ik eindelijk gehoord !!

En nu ff een plaatje bij het praatje.

Afbeelding
Afbeelding
LiVe LiFe, HaVe FuN AnD DiE HaPpY !!!

Links? Rechts? Ik blijf wel in het MIDDEN !!!!
kcid1100C
Bestuur

Re: nieuwe pijpjes!

Bericht door kcid1100C »

Gaaf gezicht Bob. Als mijn uitlaten het begeven weet ik waar ik moet zijn!

Ik heb wel begrepen dat de balanspot van de originele pijp erg belangrijk is. Heb je dat ook opgelost?
Gids, hesje 1

Voorzitter Shadowmotorclub
Bob_VT1100
Shadow Motorclub leden

Bericht door Bob_VT1100 »

Nee, geen balanspot, naar wat ik begreep via internet, google en enkele sleutelaars heeft de balanspot voornamelijk invloed op het vermogen/koppel.

Dit is nog voldoende aanwezig om vooruit te komen. Alleen opnieuw afstellen moet voldoende zijn.

De originele ligt nog in de schuur en kan zo weer terug. :wink:
LiVe LiFe, HaVe FuN AnD DiE HaPpY !!!

Links? Rechts? Ik blijf wel in het MIDDEN !!!!
Te©h
Shadow Motorclub leden

Bericht door Te©h »

Zonder ballanspot haalde ik vol gas net de 150 en het verbruik was 1 op een emmer.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
Plaats reactie