gearshift spindle guide plug (GSGP)
Geplaatst: 17 aug 2015, 11:43
Even een paar vraagjes.
Ik heb een olie lekkage op de GSGP , Volgens het boek hoef ik om de o-ring hiervan te vervangen het motorblok niet uit het frame te halen, maar is het nodig om de olie af te tappen? Ik zal wel een aantal covers moeten verwijderen en de pakkingen hiervan moeten verwijderen, en dus ook weer vervangen. Zijn er nog tips die ik moet uitvoeren of waar ik aan moet denken?
De motorfiets is een VT 1100-C2 uit 1998
Het onderdeel word behandeld op pagina 294 - 298 van het Clymer handboek.
Ik zal het onderdeel en de locatie hier zo goed mogelijk beschrijven.
De GSGP zit aan de linkerkant van de motor schuin(naar achteren) onder de schakel-as, hij is ongeveer 5 cm groot en uitgevoerd in aluminium, volgens het handboek moet ik hem met een schroevendraaier gewoon loswrikken. Zowel links als rechts zit er een nokje op dit onderdeel.
Ik heb een olie lekkage op de GSGP , Volgens het boek hoef ik om de o-ring hiervan te vervangen het motorblok niet uit het frame te halen, maar is het nodig om de olie af te tappen? Ik zal wel een aantal covers moeten verwijderen en de pakkingen hiervan moeten verwijderen, en dus ook weer vervangen. Zijn er nog tips die ik moet uitvoeren of waar ik aan moet denken?
De motorfiets is een VT 1100-C2 uit 1998
Het onderdeel word behandeld op pagina 294 - 298 van het Clymer handboek.
Ik zal het onderdeel en de locatie hier zo goed mogelijk beschrijven.
De GSGP zit aan de linkerkant van de motor schuin(naar achteren) onder de schakel-as, hij is ongeveer 5 cm groot en uitgevoerd in aluminium, volgens het handboek moet ik hem met een schroevendraaier gewoon loswrikken. Zowel links als rechts zit er een nokje op dit onderdeel.