Nieuw Lid uit Canada

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
AmsterDan
Forumgebruikers
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 dec 2018, 04:46

Nieuw Lid uit Canada

Bericht door AmsterDan »

Hallo,

Mijn naam is Daniel, 33 jaar en woonachtig in Canada, helemaal aan de west kust wonende op Vancouver Island. Afgelopen zomer heb ik m'n motorrijbewijs gehaald en ben voor m'n eerste motor maar is naar een tweedehands gaan kijken. Kwam uiteindelijk thuis met een '02 ACE VT750 en heb sinds behoorlijk wat kilometers gemaakt.

Deze winter gebruik ik om onderhoudt te verrichten. Dingen als de carburateur (jets) schoonmaken, ketting/tandwielen/achterband vervangen, uitlaatpijp(en) opknappen, richtingaanwijzer module open halen en reinigen (stroef op het moment) en misschien de kabels is vervangen/luben ... allemaal dingen die 'even' gedaan moeten worden maar alles bij elkaar best een klus is haha. Maar, daar heb ik voor alsnog de winter voor en dat klussen heeft als voordeel dat je de motor beter leert begrijpen. Zie het er nog wel van op aan komen dat ik eindig met allemaal extra schroefjes en onderdelen: Dat was vroeger leuk met bestuurbare autootjes maar zal er voor zorgen dat alles weer goed op z'n plek komt. Ben niet helemaal nieuw wat betreft onderhoudt/reparaties!

Waarom een Nederlands forum als je in Canada woont? Blijf toch een Nederlander he haha. Ik vind het leuk om zowel mede Shadow rijders te spreken/kennen in Canada als in Nederland. Er zal onder deze club ook best wat ervaring rondgaan en dat kan ik, ondanks de afstand, best nog is gebruiken voor alles dat ik wil doen. Daarbij hoop ik natuurlijk ook het één en ander te kunnen bijdragen en wie weet, als ik is in Nederland ben, dat ik een stuk mee rijdt als dat mogelijk is. Namen en nicknames bij de gezichten plaatsen, lekkere route rijden, koffie/biertje en aangedikte verhalen!

Groeten vanuit Victoria, op een bijzonder warme 2 Decemeber ... :| :D
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Nieuw Lid uit Canada

Bericht door Ro1967 »

Welkom op het forum, leuk dat je ons hebt weten te vinden, en mocht je een keer in Nederland zijn ben je van harte welkom om eens kennis te maken met de club tijdens een rit :wink:
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
AmsterDan
Forumgebruikers
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 dec 2018, 04:46

Re: Nieuw Lid uit Canada

Bericht door AmsterDan »

Dank. Daar hou ik je aan!
Plaats reactie