Voorstellen

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
Robin-beek
Forumgebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2019, 23:09

Voorstellen

Bericht door Robin-beek »

Dag Allen,

Mijn naam is Robin Beek, 25 maar en woonachtig in Ewijk. September 2018 heb ik mijn motorrijbewijs A behaald. Ik ben altijd al gecharmeerd geweest een chopper/tour model doordat mijn vader altijd Harley choppers gereden heeft. Uiteraard heb ik met mijn rijlessen gereden op een naked bike. Dit reed prima, maar van het uiterlijk werd ik niet warm of koud van. Ik ben aan de zoektocht naar mijn motor begonnen. Na een aantal motoren te hebben bezocht en na een paar proefritjes stuitte ik op een geweldige motor! En ik kan jullie met trots vertellen dat ik sinds 3 dagen trotse bezitster ben van een Honda VT 500c uit '83. Deze motor is geheel onderhande genomen door de vorige eigenaar en flink gecustomized. Ik hoop via dit forum meer informatie te kunnen krijgen over mijn model motor. Daarnaast moet het een en ander nog gedaan worden, zoals het monteren en aansluiten van knipperlichten (deze zitten er nu niet meer op namelijk) en hoop dat ik via dit forum te weten kom hoe ik dit aan moet pakken.
Gebruikersavatar
Ro1967
Moderators
Berichten: 961
Lid geworden op: 22 feb 2013, 19:41
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Ro1967 »

Welkom op het forum, ook in jou regio zitten leden die je kunnen helpen/adviseren, en heb je hem klaar, rij een keer gezellig een rit mee met de club
Groet Ro

Stokkie


"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."



Regiobiker regio midden 2017 :D


Biker van het jaar 2023! :D :D :D





welkom in ons midden
Gebruikersavatar
Cloner76
Shadow Motorclub leden
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 sep 2011, 22:30
Locatie: Amersfoort

Re: Voorstellen

Bericht door Cloner76 »

Welkom op het forum!
Gr. Niels.
_________________________

Don't take life too seriouly, nobody makes it out alive anyway....


Welkom in ons midden.
Plaats reactie