Hallo allemaal,
Ik ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een shadow vt1100c2 ace uit ‘96. Dit jaar mijn lang gekoesterde jongensdroom in vervulling laten gaan en in mei m’n motorrijbewijs gehaald. Na kort te hebben rondgereden op een CX500 (nog geen 50km), moest het barrel afgevoerd worden.
Maar nu, een betrouwbare motor die meer past bij mijn beoogde stijl. Ik moet eerlijk bekennen dat ik van kinds af aan altijd een Harley heb gewild, zoals m’n ooms die hebben/hadden. Maar een ACE is the next best thing, goedkoper en veeel betrouwbaarder.
Stiekem ben ik nu al verliefd op dat ding. Zolang het weer het toestaat ben ik alle dagen op pad. Ervaring opdoen. Al bijna een tracker gekopt (onoverzichtelijke bocht en hij zat op mijn helft), een afzetbord ontweken, stukje ongezien grind meegepakt en na een glij toch nog die ruime 260kg omhoog weten te houden.
Vrouw en m’n jongens vinden ‘m ook erg tof. Alleen mist er nog een zitje achterop (voor advies zal ik nog even op de juiste plek een vraag stellen).
Lang verhaal nog langer. Ik ben 41, 2 jongens en een vrouw en we wonen in Friesland. Ik kijk uit naar veel leerzame informatie op het forum en de community.
Fijne avond nog allemaal.