Bij het schakelen van neutral naar de 1 wil de motor vooruit als ik de koppeling volledig inknijp. Volgens mij een probleem met de druk in het systeem.
Nu wil ik de vloeistof eruit halen om de slaveclutch te bekijken. Ik vermoed dat het probleem hier zit omdat ik nergens lekkage zie en het glaasje op mijn stuur genoeg olie aangeeft. De kleur is wel enigzins troebel.
Ik heb een Youtube video die mooi aangeeft hoe je de vloeistof netjes kan vervangen. https://www.youtube.com/watch?v=wCj8QiIo4ss" onclick="window.open(this.href);return false;. Heeft iemand een idee waar ik dergelijke pompjes kan halen om de vloeistof uit het systeem te halen? Of is het makkelijkste een slang op de bleeder zetten en daar aftappen?
Moet ik verder nog ergens rekening mee houden?
Ik lees her en der dat het lastig is om de lucht uit het systeem te krijgen/ houden bij dit soort reparaties.
Dit wordt mij eerste keer om een dergelijke reparatie te doen, vandaar even een vraag op het forum voordat ik begin..
