Ik wil graag mijn rem en koppeling hendel vervangen voor andere ik begreep dat ik hydraulische nodig heb?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Koppeling / remhendel
Moderators: knutsel, Hillywood
Re: Koppeling / remhendel
Als er bij beide hendels een potje zit met vloeistof erin heb je inderdaad hydraulische nodig, wil je alleen de hendels vervangen of het gehele rem/koppelingsgedeelte? Als je het geheel wilt vervangen is het ook belangrijk dat je de diameter van je stuur weet.Welk type motor heb je?
Groet Ro
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Regiobiker regio midden 2017
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie

Biker van het jaar 2023!

welkom in ons midden

Ik zat hieraan te denken
Ik heb een vt800 Amerikaans model ofzo....heb 'm net een maand ofzo [emoji23]
Ik dacht maar weet het niet zeker dat een vt 800 een 22 mm stuur heeft, en je hebt er een ander stuur op gezet waardoor je alleen jezelf nog ziet in de spiegels? Dit is namelijk vaak de reden om de rem en koppelings hendels te vervangen, je kunt hier in nederland ook op zoek gaan naar hendels van een intruder of van bijv een cb 1000, deze hebben namelijk ook de rechte stand ipv de schuine zoals bij de vt 700/800
http://www.woesthoff.nl heeft vast wel iets in zijn magazijn
http://www.woesthoff.nl heeft vast wel iets in zijn magazijn

Groet Ro
Stokkie
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie

Biker van het jaar 2023!

welkom in ons midden
Nou ik ga een apehanger 22mm erop zetten met stuureind spiegels eraan.
Ik wil andere hendels omdat ik de resevoirs veel te groot en log vindt en er zit dus spiegel aansluiting op. En ze zijn ouderwets en gwn zilverkleurig ik wil zwart en kwam dus deze van de foto tegen
Ik wil andere hendels omdat ik de resevoirs veel te groot en log vindt en er zit dus spiegel aansluiting op. En ze zijn ouderwets en gwn zilverkleurig ik wil zwart en kwam dus deze van de foto tegen
Dat kan natuurlijk ook
Denk er dan ook aan dat je wel de kans loopt dat je kabels en leidingen te kort kunnen zijn , en dat ze oud zijn, je motor is van 1988, dus die zullen er inderdaad al een tijdje op zitten 

Groet Ro
Stokkie
Biker van het jaar 2023!
welkom in ons midden
Stokkie

Biker van het jaar 2023!

welkom in ons midden
- Te©h
- Shadow Motorclub leden
Qua diameter zit je goed 7/8" = 22.22mm. Dit zijn zo te zien, potjes voor een recht stuur. Een setje Stahlflexleidinkjes er aan en klaar.
Voor geduld moet je tijd hebben
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005
2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten"
Biker van het jaar 2005