Even voorstellen. Vt500C

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
SpeedyBoZ
Forumgebruikers

Even voorstellen. Vt500C

Bericht door SpeedyBoZ »

Ik zal me even netjes voorstellen.

Stephan uit Brabant en ik onderhoud de VT500C (88) van mijn vriendin.

Helaas sinds het ophalen alleen maar pech, 105km snelweg geen enkel probleem. De afrit af bij het stoplicht. Dood, accu helemaal leeg.

Thuis na 4,5km lopen aan de oplader volgende dag leek en geen probleem. Maar even een proef rondje, ze laat de koppeling wat schieten motor valt stil en weer leeg.

Alles nagemeten leek geen probleem. Accu(gel) was nieuw maar wel wat opgeblazen, kan gebeuren. Maar even laten testen en de startcapaciteit was nog maar 80%. Onder garantie een nieuwe gekregen afgelopen week. Dan maar weer even testen. Rondje zonder problemen. Bij thuiskomst weer niet opnieuw starten en accu leeg.

Vandaag de spanningsregelaar laten testen en was idd niet oke meer, maar een nieuwe mee naar huis en gemonteerd.

Heb het idee dat de motor beter loopt ook nu en de lampen knipperen niet meer.

Vanavond een proefrondje en je raad het al bij thuiskomst accu weer leeg. Ik weet het even niet meer en vriendin baalt enorm omdat ze nog geen 5km heeft kunnen rijden op haar motor.

To be continued.
IMG_1276.jpeg
Vulcanrider
Shadow Motorclub leden

Re: Even voorstellen. Vt500C

Bericht door Vulcanrider »

Welkom hier.

Wellicht de dynamo doormeten, ze hebben niet het eeuwige leven. Of heb je ergens een lekstroom?

Groetjes
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Re: Even voorstellen. Vt500C

Bericht door Ro1967 »

Als eerste welkom ol het forum.Lijkt inderdaad op de dynamo, stekker vanaf de dynamo ook goed gecontroleerd?
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
Plaats reactie