Voorstel rondje

Voor wie nieuw is op het forum van de Shadow Motorclub.

Moderators: DylanZW, Hillywood, Ro1967

Plaats reactie
ShadowLegacy87
Forumgebruikers

Voorstel rondje

Bericht door ShadowLegacy87 »

Hi!

Ik ben Michelle, 30 jaar en ik kom uit Heerhugowaard. Na heeel lang zeuren, en natuurlijk na het behalen van mijn rijbewijs, mocht ik de Shadow van mijn moeder over nemen. Deze oude dame uit 87 heeft heel wat jaren binnen gestaan en na het vervangen van de accu was het starten en lopen. Helaas nog niet rijden, de koppelingscilinder moest eerst vervangen worden.

Met behulp van mijn lieftallige vriend is dat allemaal gelukt en kon ik twee maanden geleden éindelijk mijn eerste ritje maken. Wát een motor, het rijdt precies zoals ik had gehoopt. Na jaren achterop gezeten te hebben was het nu eindelijk mijn beurt om te touren. En dat heb ik zeker gedaan, de teller is al 1000 mile verder :)

Het enige probleem wat zich nu voordoet is dat hij niet wil starten zonder hem aan te rennen. De accu is al vernieuwd, en zodra hij eenmaal aan staat is er niks aan de hand. Vandaag maar weer even verder zoeken wat het kan zijn, het vermoeden ligt nu bij de spanningsregelaar. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Leuk om lid te zijn van dit forum, ik hoop veel op te steken van jullie en wellicht komen we elkaar eens tegen :wink:
Ro1967
Moderators
Contacteer:

Re: Voorstel rondje

Bericht door Ro1967 »

Welkom op het forum. Als eerste zou ik eens meten hoeveel volt de dynamo levert.Verder verwijs ik je graag naar het technische gedeelte hier op het forum, daar vind je ook een zoekfunctie, wie weet kun je daar iets vinden.
Groet Ro

Stokkie

"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."

Regiobiker regio midden 2017 :D

Biker van het jaar 2023! :D :D :D

welkom in ons midden
ShadowLegacy87
Forumgebruikers

Re: Voorstel rondje

Bericht door ShadowLegacy87 »

Dankjewel voor je reactie, ik ga even snuffelen tussen de forum topics!
Plaats reactie