hoi allemaal ik heb een ander stuur gemaakt de andere die ik maakte vond ik op mijn motor niet staan
dit rijd lekker goede houding voor mij
had een breed stuur erop en laag wilde wat hoger
en zelf gemaakt stuur
oke off topic
ik heb hem zelf gespoten
had een airbrush op gezet maar vond het niks
dus heb motip mat zwart verf gehaald
ik ga van de winter kijken wat ik erop gaat spuiten
Ziet er goed uit man. Ik heb zelf ook een ander stuur gemonteerd maar heb nu wat problemen met de originele hendels. Reservoir staat nu scheef. Hoe heb jij dat opgelost ? Zijn er goede alternatieve hendels voor de VT1100c?
Ik heb op mijn vorige motor een vt 700 c de hendels gebruikt van een cb 1000 toen ik er een recht stuur op heb gezet, er zijn diverse honda's die een remhendel hebben met een rechte bevestiging. Hier kan bijv. Woesthoff je vast aan helpen.
Groet Ro
Stokkie
"Young riders pick a destination and go... Old riders pick a direction and go."
Een beetje knap spul van een Trudie vraagt men goudgeld voor. Een aantal jaren geleden wilde bijna iedereen een recht stuur en kochten Trudiepotjes. Ik heb Cb- spul er op zitten voor een spotprijs aangeschaft. De handels zijn nog instelbaar ook.
Voor geduld moet je tijd hebben 2x Vt 1100c '86, Vt1100c1 '92 in delen dat wel, Guzie 65 '87 verkocht, Shadowagon, in ontwikkeling:Spartan Manor '47 .
"The bitterness of poor QUALITY remains long after the sweetness of low PRICE is forgotten" Biker van het jaar 2005